Årsmøte er avholdt!

Da var årsmøtet avholdt, og det nye styret valgt:
Nestleder: Thea Cecilie Bratvold Nordtømme
Sekretær: Hege Birkestrand
Kasserer: Tove Vesteraa
Styremedlem: Elise Bråten Stien
Styremedlem: Thea Sofie Iversen
Vara styremedlem: Iselin Mari Hanssen
Vara styremedlem: Erlend Frantzen

Nytt av året er at det ble satt ned en festkomite, som skal ta tak i sosiale aktiviteter, i forhold til stevner etc. I denne sitter Susanne M Nævermo Sand og Thea Sofie Iversen.

Sprangkontakt Susann Eriksen
Dressurkontakt Marita Ragnvaldsdatter Karlsen

Revisorer; Frode Haugen og Anita Heidi Nilsen

Valgkomite; Synnøve S. Langjord, Grete Helene Eliassen og Anette Almli

Ellers har følgende sagt seg villig i arrangementkomiteen;
Våre 3 stewarder blir enige seg imellom om hvem/når. Stina Charlotte Pettersen har ansvar for kiosk, Hege Birkestrand tar sanitet/parkering, Stig Våtvik/Linda Haueng er i sekretariatet, Anita Heidi Nilsen og Hege Dundas har oversikt over utstyr/pynting på banen, Stina Charlotte Pettersen/Synnøve S. Langjord og Hege Dundas er i tidtakinga, Iselin Mari Hanssen tar speaker/lydanlegg. Gina Willassen har ansvar dommerbu. Tove Vesteraa er skriver. Synnøve S. Langjord tar seg av oppstalling.

Det var kommet inn 3 forslag til årsmøtet. Det ene gjaldt oppstalling på stevner for de medlemmene som ikke står på Sletten som hjelper til på stevner. Med tanke på at dette var et forslag som ville medført vedtektsendringer, ble forslaget nedstemt. Men det betyr ikke at det ikke skal vurderes videre, men det blir en oppgave for styret, og ikke noe som står fast i klubbens vedtekter.

Videre så var det kommet inn 2 forslag som gikk på at enkeltmedlemmer skal kunne innhente sponsormidler. Dette ble vedtatt, og skal foregå i henhold til NRYF og NIFs bestemmelser. Fordelingen av eventuell prosentsats til utøver/klubb avgjøres av styret årlig.

Til slutt takker vi Synnøve S. Langjord som gikk av som nestleder, for en flott innsats i styret de siste 2 årene. Takker også Simone Willassen Våtvik og Tine Kristin Johansen Haldorsen som har sittet som vara i styret.

Nå er planleggingen i gang til årets første stevne på Sletten, Drive-in 21. Mai.